HEADER DESIGN BIRTHDAY EYKAMEOW

Dalam entry Minta Jasa Baik Tolong Vote Untuk Harga Tempahan Header Yang Sesuai!! aku ada cakap yang aku akan buat header free terakhir kepada blogger bertuah sebelum aku huka tempahan berbayar dan aku baru mencari blogger bertuah tersebut malam aku buat entry tuh. Then , cari punya cari, terbaca la kay wall facebook si eykameow ni yang 13april adalah birthday dia.If im not mistaken la 13april .ye kan eyka? So terdetik hati(acece terdetik ayat tu) aku untuk buat satu header untuk dia , as birthday present maybe.
Hope dia suka. Terpulang nak guna or tak . Sekadar suka suka design header simple ni. Kalau nak edit apa2 , juz bagitahu. Kalau tak berminat, its ok. hehe. Lagipun aku tau la buruk je ni .haha(biasa la baru belajar edit mengedit. haha)
ok ini designnya. Eyka sekarang kan dah bertudung. Satu kejayaan dan penghijrahan yang sangat2 besarShe looks cuter bertudung ,bak kata pak Cik Eyriqazz. haha. So kita letak gambar bertudung la ek tapi still bersama buibui beliau. Before that nak wish Happy Birthday ke 21 .(sama umur la plak kita,cuma dia muda 2bulan dari aku) .Moga selalu bahagia dalam hidup dan sentiasa berjaya dengan apa yang dibuat.





(LATEST DESIGN)


PIC LINK : 


p/s : jangan lupa untuk vote harga tempahan header di sini Minta Jasa Baik Tolong Vote Untuk Harga Tempahan Header Yang Sesuai!!

2 comments:

THNKS DUDEE! HEHEHEHE TERHARUUU. NGEEEEE THNKS TAUU!

P/S: takleh tatap lama2...now kat opiz nihh..huu~

nak header jugak! :p

Blogger Template by Clairvo