Term & Condition




Berikut adalah proses tempahan perkhidmatan design dan cetakan dari kami. Sila ikuti langkah berikut untuk melancarkan proses tempahan anda.

1 . Sila kemukakan sebarang pertanyaan melalui talian HOTLINE (Whatsapp/SMS) : 019474157 ATAU terus emailkan pertanyaan ke hafizrahman90@gmail.com / sales@creativemind.com.my


**UNTUK TEMPAHAN DESIGN
sila nyatakan jenis design , saiz, warna , contoh design (jika ada) dan attachment gambar / wording yang ingin dimasukkan ke dalam design tersebut. Caj akan dikenakan jika anda memerlukan pihak kami untuk membuat copywriting dan mencari gambar produk . 

** Gambar yang digunakan untuk design adalah dari sumber stok photo berbayar, sebarang gambar yang di emailkan kepada kami adalah dibawah tanggungjawab anda. Kami tidak bertanggungjawab di atas sebarang isu copyright ke atas attachment gambar yang diberi untuk proses design. 


**UNTUK TEMPAHAN PRINTING
sila nyatakan JENIS printing yang anda mahukan , 
1. SAIZ
2. KUANTITI
3. LOKASI PENGHANTARAN 
 
2. Pihak kami akan membalas pertanyaan anda dan membuat confirmation dari segi detail dan harga servis . Invoice bayaran dan dateline proses design akan diberi untuk semakan anda. 

3. Selepas anda confirm untuk tempahan servis , sila buat bayaran mengikut harga yang telah ditetapkan didalam invoice . Kerja kerja design dan printing hanya akan dibuat SELEPAS BAYARAN DIBUAT.  ( Rujuk PAYMENT METHOD)


4. Draft pertama design akan diemail kepada anda untuk semakan, jika terdapat sebarang perubahan yang ingin dibuat , kami memberi maksimum 3 kali perubahan dan setiap perubahan berikutnya akan dicaj mengikut harga per/jam ; Rate = (RM50/hour) 


5. Final file akan diberi dalam format PDF/PNG dan JPEG. Untuk makluman anda, pihak kami tidak memberikan RAW file dalam format Photoshop (PSD) atau Illustrator (Ai) kecuali atas permintaan berbayar dari anda. 

**DELIVERY SERVICE DISEDIAKAN ATAS TANGGUNGAN ANDA DAN MENGIKUT KAWASAN PENGHANTARAN. 

contact_us

0 comments:

Blogger Template by Clairvo